lejondejt nr 2


Kommentarer
Postat av: pap

häftigt, häftigt. tur att du har en kraftig pinne i handen :-). jag fick ditt sms idag och har försökt att ringa men jag kommer inte fram. en underbar dag här med fika vid havet. åm hälsar. sandro och jag hälsade på david igår och kollade det fina nya badrummet. allt väl och ha det så bra du kan!
PAP

2013-04-21 @ 18:51:40
Postat av: Farbror To Faster E

Känns häftigt att ha en sådan tuffing till brorsdotter som leker med lejon...
Försökte ringa dig i april (fick nummer av Pap) men kom inte fram. Nu är ju den lilla tiden kvar men de stora minnelrna på plats.
Fortsätt njut av det STORA äventyret. Ser fram mot att ha dig tillbaka i Sveariket igen och höra mera detaljer.
Har med stor glädje följt dina inlägg.
Kram från Götet

2013-04-25 @ 20:43:46
Postat av: Malva

Tomas, käre farbror! Det ska bli roligt att komma hem, berätta om mitt och få höra om ert äventyr i Sydafrika. Den dära brorsdottern har nog blivit tuff efter alla somrar i Götet, med krabbfiske och allt! Tänkte på er när jag körde motorbåt i Zimbabwe, tack vare träningen hos er gick det som en dans ;) Ha det fint, hälsa E I J F! Kram!

2013-04-27 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0