@ zulu's

 
Var på grillfest hos Allen, en så kallad White Farmer som har ett lejon i trädgården trots sina tusen hektar. Träffade en hund som bossade över Zulu the lion och en 8-årig tjej som inte lät sina korta ben hindra henne från att köra bil -om man med bil menar safarijeep. Ja det är en galen värld, och kanske framförallt här i Zimbabwe. Ett stängsel framför en 270-kilos lejonhane kändes ungefär lika tryggt som en sytråd framför ett stup, och jag vågar knappt tänka på det faktum att vi nästa fredag ska ta en promenix med dessa mastodontdjur...
 

Kommentarer
Postat av: pap

tjabba loppan, lejon kanske du inte ska lita på men jag förstår att du längtar hem till din pappa :-). ha det så kuligt och mkt loooooooooove.
PAP

2013-04-13 @ 19:58:31
Postat av: David

Wow, ser väldigt häftigt ut! Lite läskigt kanske men det är nog tryggt :) jättefin är du också.. Puss från Dave

2013-04-13 @ 21:39:46
Postat av: Hanna

Oho, som född i lejonens tecken brukar jag tänka att vi har något gemensamt, lejonen och jag, men alltså hjälp, de är verkligen stora! Hoppas du har det bra! Kram!

2013-04-15 @ 09:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0