meskal celebrations


Kommentarer
Postat av: pap

hej på er, det verkar ju helt underbart och visst känner jag igen cairostämningen. skönt att ni funkar ihop i vått och torrt. träffade bosse på vinbolaget igår. har ni varmt och soligt. det har vi med 12 grader och blå himmel.
lots of love till er båda.
pap

2013-09-28 @ 13:18:39
Postat av: Anonym

Härligt att följa dina nya äventyr, nu med den underbare Rasmus...
Nu har jag tagit reda på var Lalibela ligger och den unika kyrkan som jag antar ligger i förväntat blickfång.
Tack vare att du nu är där har jag lärt mig lite mer om Etiopien och att ni är 2 av kanske 350 000 turister per år.
Njut av allt och lite till
Farbror Tomas

2013-09-28 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0